.:: تبلیغات شما در این قسمت ::.
 

دانلود Winstep Nexus Ultimate v11.6 - نرم افزار فراهم نمودن دسترسی سریع تر به برنامه ها

  • ساعت: 19:24

دانلود Winstep Nexus Ultimate v11.6 - نرم افزار فراهم نمودن دسترسی سریع تر به برنامه ها
Nexus

با فراهم نمودن امکان ایجاد پانل های زیبا (dock) در هر مکان دلخواهی از دسکتاپ کامپیوتر،  به شما کمک می کند تا دسترسی فوق العاده سریعی به برنامه هایی که اغلب مورد استفاده قرار می دهید داشته باشید. به کارگیری این برنامه بسیار آسان می باشد و برای ایجاد یک میانبر برای هر برنامه یا فایل ( یا فولدر) کافیست تا آیکون آن را در پانل های گرافیکی ایجاد شده Drag و Drop کنید. Nexus علاوه بر امکان دسترسی سریع به برنامه های مورد نظر (تنها با یک کلیک ماوس روی آن ها) در زیباتر نمودن و منظم تر کردن دسکتاپ کمک به سزایی برای شما خواهد بود.

ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود Sadman Search v4.0.0.17 - نرم افزار جستجوی فایل

    • ساعت: 16:38

    دانلود Sadman Search v4.0.0.17 - نرم افزار جستجوی فایل
    SadMan Search

    برنامه ای است که برای  پیدا کردن یک قطعه خاص از متن در فایل های متنی، به شما کمک می کند. با این برنامه می توان به جستجوی ترکیباتی که حاوی or / and و یا دیگر عبارت با قاعده منظم می باشند، بپردازید تا SadMan Search فایل مورد نظر را جستجو کرده و رشته یا خطی که با عبارت جستجو شده مطابقت دارد را به صورت برجسته نمایش دهد. اگر شما به پیدا کردن فایل هایی که حاوی یک قطعه خاص از متن می باشند، نیاز دارید و یا می خواهید به جستجو در "Register" بپردازید، این برنامه به شما کمک به سزایی خواهد نمود. استفاده از این برنامه بسیار آسان می باشد و فقط لازم است تا لیستی از نام فایل هایی که می خواهید جستجو در آن ها انجام شود را به همراه رشته (های) متنی وارد نموده (می توان برای جستجوی چند رشته از جستجو با عبارات با قاعده نیز استفاده کرد) و نوع جستجوی رشته ها را تعیین کنید.

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود Archivarius 3000 v4.46 - نرم افزار جستجوی سریع در فایل ها و اسناد به 18 زبان

    • ساعت: 20:8

    دانلود Archivarius 3000 v4.46 - نرم افزار جستجوی سریع در فایل ها و اسناد به 18 زبان

    این نرم افزار یک برنامه با مشخصات منحصر به فرد برای جستجوی اسناد و پست الکترونیکی بر روی کامپیوتر، شبکه محلی و حتی درایوهای قابل جابجایی مانند سی دی رام و... می باشد، اسناد می توانند توسط محتوی جستجو شوند درست مثل موتورهای جستجوی اینترنتی.


    تمام این ها

    Archivarius

    را تبدیل به وسیله ای بسیار راحت و مناسب برای تمام کسانی می کند که با اسناد متنی ، ایمیل ها و آرشیوهای آنها کار می کنند.


    برنامه دارای یک واسط چند زبانه می باشد که در حال حاضر زبانهای انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، یونانی، سوئدی و بسیاری دیگر را پشتیبانی می کند. قابلیت جستجوی متنی به زبانهای انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، یونانی، سوئدی و بسیاری دیگر را داراست.

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:جمعه 22 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود Windows 7 Manager v3.0 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

    • ساعت: 19:3

    دانلود Windows 7 Manager v3.0 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

    ویندوز 7 جدیدترین سیستم عامل برای کاربران خانگی و حرفه ای می باشد که همراه با خود دنیایی از امکانات و ویژگی ها آورده است که شما هرآنچه که از سیستم خود می خواهید می توانید انجام دهید.


    نرم افزار

    Windows 7 Manager

    ابزاری قدرتمند در زمینه تنظیم، بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 7 می باشد. این نرم افزار شامل 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز 7 می باشد. توسط این نرم افزار با یک کلیک تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده  نمایید. بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری، مدیریت Startup، آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بیخود، تکراری و ...، ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی، حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و  اطلاعات شخصی، بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:,
  • آسان حساب : به روز ترين و متنوع ترين برنامه حسابداري مشاغل در ايران

    • ساعت: 8:3

    فقط كافي است يك بار امتحان كنيد!!!
    بر اساس شغل خود آسان حساب را دانلود نماييد و با نرم افزار حسابداري خود مقايسه كنيد!!!

    نرم افزار قدرتمند

    آسان حساب

    جهت كاربرد در واحدهاي تجاري طراحي شده است تا مسئول واحد بتواند با داشتن اطلاعات اندكي در مورد حسابداري به امور مالي واحد تحت سرپرستي خود رسيدگي كند. بسته به نیازهای تجاری و نوع نرم افزار حسابداری، مطمئن باشید که با استفاده از نرم افزار حسابداری منافع زیادی خواهید کرد که بعضی از این منافع به شرح زیر است : پیشی گرفتن از رقبا، افزایش سودآوری، پایین آمدن هزینه های حسابداری، تصمیم گیری هوشمندانه، ایجاد اعداد ارقام دقیق در حسابداری، اتومات کردن کارهایی از حسابداری که بصورت دستی انجام می شود اینها فقط بعضی از منافع بکارگیری نرم افزار حسابداری در حرفه شماست با توجه به اینکه بسته های نرم افزاری حسابداری زیادی در بازار موجود است بهتر است بعد از اینکه مشخص کردید چه انتظاری از نرم افزار حسابداری دارید نسخه نمایشی (آزمایشی) آن را اجرا کرده و با خواسته های خود مقایسه کنید.


    فروشگاهی:

    كامپیوتر، موبایل، لوازم خانگی، پخش مواد غذایی و بهداشتی، رستوران، پوشاك، مصالح فروشی، آهن آلات فلزی، تاسیسات ساختمان، لوازم یدكی خودرو، كتاب فروشی، مبل،‌ فروشگاه فرش، برنامه مطب، بار فروشی، سنگ فروشی


    خدماتی:

    شركتهای خدماتی و پیمانكاری، شركت ساختمانی، دفاتر فنی و حفاظتی، تبلیغات و چاپ، آژانس مسافرتی، پیك موتوری، تاكسی سرویس،‌ تالار پذیرایی، ‌مشاور املاك، قالی شویی، خدمات مجالس (كرایه ای )


    كارگاهی:

    تولید بتن آماده، شن، آجر، تیرچه، مدیریت تولید قطعات، كارگاه رنگ و تكمیل و بسته بندی، اجرای پروژه های ساختمانی، مرغداری، قالبسازی، تولیدی پوشاك


    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود Active Boot Disk Suite v5.4.5 - نرم افزار ایجاد دیسک بوتیبل

    • ساعت: 15:16

    دانلود Active Boot Disk Suite v5.4.5 - نرم افزار ایجاد دیسک بوتیبل
    Active@ Boot Disk

    به شما کمک می کند تا یک دیسک CD ،DVD و یا USB قابل بوت ایجاد کنید تا هنگامی که سیستم عامل شما برای شروع به کار نمودن دچار مشکل شده و یا مشکلاتی در زمینه پیکربندی کامپیوتر به وجود آمد، مجبور به نصب مجدد ویندوز نباشید. Active@ Boot Disk Suite بر مبنای محیط نسخه سبک ویندوز ویستا (‌WinPE 2.1 ) و شامل ابزارهایی برای disk image، data recovery، مدیریت پارتیشن، تنظیم مجدد رمز عبور، data erasure، دسترسی به شبکه و ابزارهای سیستمی می باشد.

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,
  • لینک صفحات جداگانه خود را در این قسمت قرار دهید